DOPRAVA A PLATBA

Způsoby dopravy a platby pro Českou republiku a zahraničí 

doručujeme do všech států EU

Ceny v systému jsou aktuální. Jsme plátci DPH. Prodávající si vyhrazuje právo ceny měnit. O této změně je povinen kupujícího informovat před odesláním zásilky.

Poštovně a balné účtujeme v ceně 150 Kč (služba PPL nebo Česká pošta), 100 Kč zásilkovna na pobočku.

Dobírka je účtována ve výši 50 Kč (do 30 kg/bal)

U objednávek nad 4000 Kč je dopravné zdarma (do 30 kg)

U objednávek formou osobního odběru na provozovně společnosti je poštovné a balné 0,- Kč. Zboží lze vyzvednout vždy jen po předchozí dohodě. Zboží je připravno k odběru do 5 pracovních dní. Informace o doručení zboží na provozovnu je zasílána e-mailem. Na provoznovně v Hradci Králové nelze platit v hotovosti.

U objednávek velkých rozměrů a váhy je cena za dopravu 690,- Kč. (paletové zásilky) - (nad 50 kg/balík)

(Z důvodu vysoké hmotnosti a rozměrů některých položek v ceníku bude dopravné účtováno dle skutečně vynaložených nákladů na dopravu).

U objednávek zasílaných do zahraničí jsou ceny za přepravu smluvní. Zásilky odesíláme po celé EU. V případě zájmu o odeslání do jiných států EU kromě České republiky nás prosím kontaktujte na tel 608040015.

 

Poškození zásilky: Při převzetí zboží zákazník zkontroluje stav, úplnost, množství zboží a popřípadě sepíše s dopravcem protokol o zjištěných závadách.

Pokud zákazník zjistí, že zboží je poškozené z přepravy až po převzetí zásilky, je třeba to ohlásit přepravci neprodleně. Pro takové případy jsou zásilky pojištěné.

V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.

V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14 dní od uzavření kupní smlouvy.

V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet dodavatele.

V případě, že zásilka nebude z jakéhokoliv důvodu vyzvednuta, budeme to považovat za odstoupení od objednávky a objednávka bude stornována.

Kupující nabývá vlastnická práva k předmětu plnění poskytnutého prodávajícím až dnem zaplacení plné výše kupní ceny ve prospěch prodávajícího.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“ eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu. Povinnost registrace k EET zatím nemá.

 

Čas a způsob doručení

Objednané zboží bude zákazníkovi doručeno jednou z přepravních společností, Česká pošta, PPL. Doba doručení je: 1-5 pracovní dnů u zboží, které je skladem a 3-7 pracovních dní v ostatních případech.

S doručeným zbožím zákazník obdrží i daňový doklad(emailem). Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní smlouvy.

Zpracované objednávky k osobnímu převzetí na prodejně, budou uloženy po dobu 4 pracovních dní.

Obchod si vyhrazuje právo objednávku zrušit v případě, že výrobce zboží přestal vyrábět a není již možné u něj toto zboží objednat, nebo pokud nastane překážka na straně výrobce a není možné zboží doručit v řádném termínu . Pokud tato vyjímečná situace nastane, bude zákazník, jež si toto zboží objednal, kontaktován a bude mu navrhnuto náhradní řešení k jeho maximální spokojenosti.

U zboží v kategorii  vybavení salónů, které není skladem, je doba realizace obvykle 7-14 dní. 

Dodací lhůta jednotlivých druhů zboží může být různá, pokud již není zboží na externím skladu dodavatele. Neváhejte nás proto kontaktovat e-mailem pro více informací.